13 лют. 2022 11:13
109
Відеохостинг у 2022 році також планує запровадити технологію NFT, нові способи монетизації контенту, додати нові функції в Shorts тощо.
Відеоплатформа YouTube 10 лютого повідомила про плани створити власний метавсесвіт — реалізовуватимуть його через ігри, пише "Детектор медіа"
YouTube не розкриває деталі, кажучи, що проєкт метавсесвіту наразі на ранній стадії.
«Ми не могли розповісти про інновації, не торкнувшись метавсесвіту. Ми багато думаємо, як зробити перегляд більш захоплюючим. Першою сферою, у якій ви можете очікувати на зміни, — це ігри, де ми будемо працювати, щоб зробити їх більш інтерактивними та живими. Поки ще рано, але ми раді бачити, як ми можемо перетворити ці віртуальні світи на реальність для глядачів», — заявив директор із продуктів YouTube Ніл Мохан.
Окрім цього, Мохан розповів, що YouTube у 2022 році планує запровадити технологію NFT, нові способи монетизації контенту, додати нові функції в Shorts, новий спосіб сортування коментарів та спільні прямі трансляції.
Зокрема, у YouTube Shorts платформа планує додати нові відеоефекти, інструменти редагування, а також можливість відповідати на окремі коментарі, створюючи короткі відео. Відеохостинг у найближчі місяці почне тестувати інші способи монетизації Shorts, окрім YouTube Shorts Fund, серед іншого хочуть інтегрувати функції, за які платитимуть підписники: Super Chat у Shorts та можливість робити покупки з Shorts.
«Прямі трансляції — це ще одна область, в якій цього року спостерігатиметься прогрес. Ми представимо спільну пряму трансляцію, яка дозволяє творцям працювати разом та створювати ще більше інтерактивних трансляцій для своєї аудиторії. Ми сподіваємося, що можливість "виходити в ефір разом" має відкрити потоки для більш невимушеного спілкування та взаємодії з іншими творцями, що зробить вихід в ефір простіше та веселіше. Творці також зможуть розширити свою мережу та охоплення, а їхні спільноти матимуть можливість взаємодіяти та встановлювати зв'язки», — пояснив Ніл Мохан.
Нагадаємо, у вересні 2021-го Facebook виділив 50 мільйонів доларів на створення онлайн-світу.